15 Aralık 2010 Çarşamba

Gitme..!

Birgün gider misin.?

İnan bilmiyorum.

Ama senden öncesi vardı.

Gelip hayatımın en ortasına oturdun.

Sen düşünülmemiş bir oyun, hangi roldeydin bende bilmiyorum.

Sen hiç kurulmayan bir saat, zamansız çalıyorsun duymuyorum .

Sen bir tebessüm, arasıra gülümsüyorsun inanmıyorum.

Sen bir nefes, bazen tutuyorum ölemiyorum.

Şimdi ben Sensizlikte kayboldum.

Oyunum olur musun.?

Rolüm fark etmez. İstersen iyi olurum istersen kötü

Saatim olur musun.?

Zamansız çal fark etmez. Her saat başı beklerim.

Yüzümde bir tebessüm olur musun.?

Ağlarken bile gülebilirim fark etmez.

Hatta öyle ki.

Aşktan ötesini istiyorum sende

Sevmekten öte seni yaşamak istiyorum.

Seninle olmak .

Her güne şükrederek başlayıp

Seninle uyuduğum için her geceye şükrederek uyumak.

Kısacası demem o ki.

Gitme.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder